Understand the state of the art of biomedical diagnostics and consider future developments, integration with mobile phones, point of care diagnostics, etc...
A la fin de l’unité pédagogique, l’élève sera capable de : | Niveau de taxonomie | Priorité |
---|
Part de l'évaluation individuelle | Part de l'évaluation collective | ||||
---|---|---|---|---|---|
Examen sur table : | 90 | % | Livrable(s) de projet : | % | |
Examen oral individuel : | % | Exposé collectif : | % | ||
Exposé individuel : | % | Exercice pratique collectif : | % | ||
Exercice pratique individuel : | % | Rapport collectif : | % | ||
Rapport individuel : | % | ||||
Autre(s) : 10 % |
Type d’activité pédagogique : | Contenu, séquencement et organisation |
---|---|
Lecture 1 | Biodiagnostics: bio-recognition elements |
Lecture 2 | Biodiagnostics: Toxicology, from classical diagnostics to the use of bioelectronics |
Lecture 3 | Biodiagnostics: Introduction to M-Health |
Lab 4 | BioSafty |
Lab 5 & 6 | Amplification and quantification of DNA |
Lab 7 & 8 | In-silico Molecular biology |